هفت بهشت

دارالسلام، دارالجلال، جنت المأوی، جنت خلد، بهشت عدن، بهشت فردوس و جنت نعیم، نام بهشت های هفت گانه ای است که در متون روایی و تفسیر ی آمده است.

هفت بهشت

دارالسلام، دارالجلال، جنت المأوی، جنت خلد، بهشت عدن، بهشت فردوس و جنت نعیم، نام بهشت های هفت گانه ای است که در متون روایی و تفسیر ی آمده است.

بهشت در واقع یکی است و دارای مراتب و درجاتی است که به تناسب آن مرتبه و درجه، اسم خاص و معینی دارد.
پیوندها

واکنش کاخ سفید به خط قرمز ایران؛ نوبت به استثنا دوم رسید

کاخ سفید به تلاش ایران برای تعیین خط قرمزی برای مذاکرات در زمینه برنامه موشک‌های بالستیک تهران واکنش نشان داد.

 یکی از مذاکره‌کنندگان ایرانی روز دوشنبه اعلام کرد که تهران تحت هیچ شرایطی با غرب در زمینه برنامه موشک‌های بالستیکش مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش روزنامه واشنگتن فری بیکن، عباس عراقچی مذاکره‌کننده هسته‌ای ارشد ایران و معاون وزیر امور خارجه این کشور روز دوشنبه گفت: مسائل دفاعی خط قرمزی برای ایران هستند. ما اجازه نمی‌دهیم چنین موضوعاتی در مذاکرات آینده مورد بحث قرار گیرد.

اما کاخ سفید بلافاصله نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و اعلام کرد که خواستار مطرح شدن این مسئله در مذاکرات آینده خواهد شد و درخواست می‌کند این مسئله تحت توافق نهایی حل شود.

برنادت میهان، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو با این روزنامه مدعی شد: طبق برنامه اقدام مشترک، پیش از این که یک راه حل نهایی حاصل شود، ایران باید به قطعنامه‌های شورای امنیت در زمینه برنامه هسته‌ای‌اش بپردازد.

وی افزود: قطعنامه ۱۹۲۹ شورای امنیت سازمان ملل همه فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک را که توانایی پرتاب تسلیحات هسته‌ای را دارند از جمله پرتاب این موشک‌ها را منع می‌کند. بنابراین در جریان مذاکرات جامع، باید به این مسئله پرداخت.

گفتنی است با ممنوع کردن ایران از داشتن انرژی هسته ای صلح آمیز و استثنا شدن ایران نسبت به قانون جهانی، زمینه برای استثنا شدن دوم یعنی نداشتن موشک هایی همچون موشک بالستیک نیز فراهم شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۳
مهدی رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی