هفت بهشت

دارالسلام، دارالجلال، جنت المأوی، جنت خلد، بهشت عدن، بهشت فردوس و جنت نعیم، نام بهشت های هفت گانه ای است که در متون روایی و تفسیر ی آمده است.

هفت بهشت

دارالسلام، دارالجلال، جنت المأوی، جنت خلد، بهشت عدن، بهشت فردوس و جنت نعیم، نام بهشت های هفت گانه ای است که در متون روایی و تفسیر ی آمده است.

بهشت در واقع یکی است و دارای مراتب و درجاتی است که به تناسب آن مرتبه و درجه، اسم خاص و معینی دارد.
پیوندها
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۹

دل نوشته......

گفتم: خدایا از همه دلگیرم..              گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند..               گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری..                   گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنهاترینم.. .                  گفت: بیشتر از من؟

گفتم خدایا انقدر نگو من..!      گفت: من توام ، تو من...

                       فَإِذَا سَوَّیْتُهُ وَنَفَخْتُ فِیهِ مِن رُّوحِی فَقَعُوا لَهُ سَاجِدِینَ.


پس آنگاه که اورا به خلقت کامل بیاراستم و از روح خود

 در او دمیدم، پس برای او به سجده درآیید.﴿ص،۷۲



+ به امید ظهور آقای خوبی ها..

یا مهدی..! 

منبع :سربازان خامنه ای

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۴
مهدی رضایی

رازو نیاز

دل نوشته

نظرات  (۸)

۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۶ یه بنده خدا
سلام دوست عزیز شما هم با افتخار لینک شدید
یا علی/.............
با سلام وممنون از لطفتان شما هم با افتخار لینک شدیدمنتظر نظرات ارزشمند شما هستم
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۶ ایثار و شهادت
سلام دوست عزیز
باعث افتخار که در خدمت شما باشم
با افتخار لینک شدید
اگه زحمتی نیست منو به نام ایثار و شهادت تغییر بدید
یاعلی...

سلام شاداب تندرست باشید  در پناه خداوند باشید چشم حتما در اسرع وقت

 

۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۲ مریم آسمانی

سلام

ممنونم سر زدید


چشم لینک میکنم :)



برای شهید گمنام

سفر بخیر برادر!

از کجا می آیی

چنین شتابان به کجا می روی

بمان!

بگذار

در سینه ما

نشان افتخارت

جاودانه بماند

همین!

مفقود الاثر

خورشید چه عاشقانه می آمد

از پی گام های زخمیت

و دست ها چه بی تاب

تو را جستجو کردند

چقدر دور شده بودی

فکر می کردیم

خود را یافته ایم

در سازش طولانی جدایی ها

غافل از آنکه

وقتی تو بیایی

تو

ای نجیب زاده دردمند

ای خو گرفته با خاک و علف

ای شفاف

ای همه چیز

در پرندگان نگاهت

در شعله های گر گرفته

در خرمن جوانی ات

در عشق

رنگ خواهد باخت

و سوگواری ها

بوی تازه خواهد گرفت

پس از این همه سال

رستاخیز تازه ات

بر تو گوارا باد

بر پاره های باقی مانده ات

که موعود را

ترانه می خوانند

اینک آرمش نفس های سرخ خاک

و قرار دلتنگی کارون

نگاه های سیلابی

لبخندهای برآمده از اعماق

لحظه ها و زبان ها را حتی

با دیدار تو

یکی کرده ست.

باز هم به تو

باز هم به آمدنت

از سفرهای طولانی

در کشتزار شقایق ها.

 

با افتخار لینک شدید

سلام بزرگوار
پیامبر اکرم (ص) می فرمایند:
 وَالّذى نَفسى بِیَدِهِ لاتَدخُلُوا الجَنَّةَ حَتّى تُؤمِنوا وَ لا تُؤمِنوا حَتّى تَحابّوا أولا أدُلُّـکُم عَلى شَئىٍ اِذا فَعَلتُموهُ تَحابَبتُم؟ اَفشُوا السَّلامَ بَینَـکُم
به خدایى که جانم در اختیار اوست، وارد بهشت نمى‏شوید مگر مؤمن شوید و مؤمن نمى‏شوید، مگر این‏که یکدیگر را دوست بدارید. آیا مى‏خواهید شما را به چیزى راهنمایى کنم که با انجام آن، یکدیگر را دوست بدارید؟ سلام کردن بین یکدیگر را رواج دهید.

مشکاة الانوار، ص 157

سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی